poniedziałek, 23 października 2017

Wizualizacja- Jim Carrey

Wywiad:

Dziennikarz: Ok,Ok. Oczywiście wiedziałeś gdzieś tam w głębi siebie, że ta sława jest Ci przeznaczona, bo myślę, że wspaniała jest ta Twoja wizualizacja, którą wykonałeś. Czytaliście, słyszeliście o niej? Jeździłeś każdego wieczoru na plan filmu ,,Mulholland drive" parkowałeś i wyobrażałeś sobie, że co?

Jim: Wyobrażałem sobie, że..

D: To było wtedy, gdy byłeś bardzo biedny?

J: Zgadza się. Wtedy pewien reżyser się mną zainteresował i ludzie, których szanowałem zaczęli mówić, że podoba im się to co robię cokolwiek to jest i wyobrażałem sobie, że wydarzy się coś czego chcę.

D: To było jakoś w 1987-85?

J: Tak, a nie miałem wtedy nic i to sprawiało, że lepiej się czułem. W tamtym czasie to po prostu poprawiało mi humor. Jechałem do domu i myślałem: ,,Mam te wszystkie rzeczy, one tam są tylko muszę po nie sięgnąć."

D: Więc co, sam sobie zorganizowałeś pomoc?

J: Tak, sekcja samopomocy. (śmiech)

D: A słyszałam, że sam sobie wypisywałeś czek. Prawda to?



 J: Wypisywałem sobie czek na 10 000 000 dolarów za granie w filmach i dałem sobie na to 5 lat czy może 3 lata i to była data  Święta Dziękczynienia w 1990 roku. Włożyłem ją do portfela i tak w nim marniał i marniał..I wtedy, tuż przed Świętem Dziękczynienia w 1995 dowiedziałem się, że zarobię 10 milionów dolarów za film ,,Głupi i głupszy."

D: Więc sam to sobie wyobraziłeś. Wyobraźnia działa jeśli tylko ciężko pracujesz.

J: Tak, nie możesz sobie po prostu czegoś wyobrazić, a potem iść zjeść kanapkę. ( śmiech)

_________________________________________________________________________________


To był dla mnie taki mocny moment, bo nie byłam osobą, która by sobie coś wyobrażała albo myślała o systemie, w który wierzę w tak praktyczny sposób, ale wiele się nauczyłam wtedy od Jim'a Carrey'a, że ma on absolutną rację. Jeśli to widzisz i w to wierzysz to znacznie łatwiej jest to osiągnąć. Dzięki Ci Jim, że stałeś się takim człowiekiem. Pamiętajcie, że to wcale nie znaczy, że każdy kto wypisze sobie czek na 10 milionów to go zrealizuje, bo tak często ludzie, którzy przechodzą przez ten proces żyją w przestrzeni pożądania czegoś i równocześnie opierania się temu zamiast, zapisaniu tego, wyobrażeniu sobie tego, siebie w tym i uwolnienia tego. Uwolnienie i nastawienie się na pracę w tym kierunku. NIC SAMO SIĘ NIE ZDARZY! Ile czasu, wysiłku i energii w to włożysz, tyle samo otrzymasz w zamian.



Dwunastka12

Jeśli potrafisz coś zobaczyć, potrafisz także tego dokonać.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Polecane posty:

Para Siempre Rafinha12

Film Motywacyjny Link do filmu: https://drive.google.com/open?id=1N8EPYh5SUtdSPxTJCGDnjPPEyL5RL1XD                           Twelve12